Author Topic: hej Cyberpet  (Read 1287 times)

Offline smiley

• Super Poster
    • View Profile
hej Cyberpet
« on: April 24, 2003, 12:10:00 PM »
hej med dig!
hvordan går det? jeg har været meget travlt, så jeg har ik'  meget tid til at checke TS. Anyways dette med Harry Potter bøgene ehm jeg har ik læst dem, mennnn en af min bedste kammerater har sagt jeg skul    det bare at jeg læser ik så meget nu.
hehe... nå ja, jeg er sku pige! en tjej!    er det anderledes for piger her på ts??? altså, nogen vide at jeg er en pige, tror jeg. Jeg vide, mrious_be vide at jeg er en pige

Offline CyberPet

• TS Addict
    • View Profile
    • http://petrahall.se
hej Cyberpet
« Reply #1 on: April 24, 2003, 12:50:00 PM »
Hej smiley!  

Du MÅSTE läsa Harry Potter-böckerna!

Jag har jobbat hårt i veckan, mitt företag har beslutat att gå över från Mac till PC (tokskallar!) och nu har jag blivit inblandad i vissa problem som uppstått. Det är till exempel konvertera fonter till PC och en massa logotyper och sådant som inte har filändelser eller har fel förhandsvisning. Så det blir några småsaker som jag måste försöka klura ut.
/Petra

Offline smiley

• Super Poster
    • View Profile
hej Cyberpet
« Reply #2 on: April 24, 2003, 01:13:00 PM »
NÅÅÅÅHHHH FRA MAC TIL PC??? nejjj altså    der er jo ikke meget forskel synes jeg.
heeh hvis jeg skrev dette på engelsk, får jeg mange som bliver imod mig her, kan jeg tror  
læs bøgerne??? altså, jeg læser ik' noget andet end Entertainment weekly og US blader hehe... nej, det er jo ik rigtigt. jeg mener, jeg læser ik så meget.